Aktuálně

Hodnocení spokojenosti klientů ALS

20.2.2017

Ve snaze o neustálé zlepšování našich služeb jsme pro vás připravili snadnou cestu k jejich hodnocení a vyjádření své spokojenosti se spoluprací s ALS.

Názor našich zákazníků na námi poskytované analýzy potravin, analýzy léčiv, klientskou podporu, dodací lhůty, reportované výsledky atd. je tím nejpřesnějším měřítkem kvality těchto služeb. Rádi bychom jej využili jako odrazový můstek k dalšímu zdokonalování a oboustranné spokojenosti, proto nyní v podpisových vizitkách konzultantů našeho klientského servisu naleznete následující výzvu, která přímo slouží jako hlasovací lístek:

hodnoceni-banner

Známkování je shodné s tím, na které jsme zvyklí ze školních lavic; po zvolení vámi zamýšleného hodnocení se otevře internetová stránka, která slouží pouze jako informace o zaznamenání vašeho názoru. Stránka však také umožňuje přidat slovní komentář a my budeme rádi, když nám sdělíte své konkrétní náměty či výhrady tak, abychom na ně mohli reagovat dalším zlepšováním.

Za vaše hodnocení předem děkujeme!